Hop Inn Hotel Tomas Morato Quezon City
312 Tomas Morato Avenue, Barangay South Triangle, Quezon City, Quezon City, 1103 Manila, Filipinas – Excelente localização — mostrar mapa – Acesso a comboios
- Vista cidade
- Acesso Wi-Fi gratuito
- Estacionamento gratuito
- Ar condicionado
- Casa de banho privativa
- Receção disponível 24 horas
- Cartão de acesso
- Quartos para não fumadores
- Sala para bagagem
- Elevador
Numa localização privilegiada na área de Quezon City, em Manilla, Hop Inn Hotel Tomas Morato Quezon City localiza-se a 3,4 km de Coliseu Smart Araneta, a 7,8 km de Centro Comercial Shangri-La Plaza e a 8,1 km de SM Megamall. Este hotel de 3 estrelas dispõe de uma receção aberta 24 horas e depósito de bagagens. Os quartos com ar condicionado providenciam vista da cidade, secretária e acesso Wi-Fi gratuito. Os quartos do alojamento dispõem de área de estar, uma televisão de ecrã plano com canais por satélite e casa de banho privativa com produtos de higiene pessoal gratuitos e chuveiro. Palácio de Malacanang fica a 8,4 km de Hop Inn Hotel Tomas Morato Quezon City, enquanto Intramuros fica a 10 km de distância. O aeroporto mais próximo é o Aeroporto Internacional Ninoy Aquino, que fica a 17 km de Hop Inn Hotel Tomas Morato Quezon City.
Os casais gostam particularmente da localização — deram uma pontuação de 9,2 para uma viagem a dois.
A distância mencionada na descrição do alojamento é calculada com o © OpenStreetMap
- Acesso Wi-Fi gratuito
- Estacionamento gratuito
- Quartos para não fumadores
- Receção disponível 24 horas
- Comodidades para pessoas com mobilidade condicionada
- Elevador
Práticas do alojamento
Categorias:
Veja do que os clientes mais gostaram:
- HaydeeAustrália"Most of the staff are very welcoming and accommodating! Special mention to the security and cleaning staff who had been very helpful!"
- AAdelaidaReino Unido"Clean rooms and good sized Staff was pleasant and helpful"
- DelicanaFilipinas"The room though small was very clean. Members of your staff were courteous and accommodating"
Proximidades do hotel
Comodidades de: Hop Inn Hotel Tomas Morato Quezon CityExcelentes comodidades! Pontuação dos comentários: 8.4
- Acesso Wi-Fi gratuito
- Estacionamento gratuito
- Quartos para não fumadores
- Receção disponível 24 horas
- Comodidades para pessoas com mobilidade condicionada
- Elevador
- Papel higiénico
- Toalhas
- Casa de banho privativa
- WC
- Produtos de higiene pessoal gratuitos
- Secador de cabelo
- Duche
- Vista cidade
- Suporte para cabides
- Área de estar
- Secretária
- Televisão de ecrã plano
- Canais por cabo
- Canais por satélite
- Televisão
- Estacionamento acessível
- Sala para bagagem
- Receção disponível 24 horas
- CCTV no exterior da propriedade
- CCTV nas áreas comuns
- Detetores de fumo
- Alarme
- Cartão de acesso
- Segurança 24 horas
- Área específica para fumar
- Ar condicionado
- Elevador
- Comodidades para pessoas com mobilidade condicionada
- Quartos para não fumadores
- WC elevado
- WC com barras de apoio
- Acessibilidade para cadeira de rodas
- Pisos superiores acessíveis por elevador
- Inglês
- Filipino
Cancelamento/
pré-pagamento
As condições de cancelamento e de pré-pagamento variam consoante o tipo de alojamento. Por favor insira as datas da sua estadia e verifique as condições do quarto que requisitou.
Crianças e camas
Condições de crianças
Todas as crianças são bem-vindas.
As crianças com 12 ou mais anos terão de pagar as tarifas de adulto neste alojamento.
Para ver os preços corretos e a informação sobre a ocupação, por favor, adicione à sua pesquisa o número de crianças no seu grupo e as respetivas idades.
Condições de berços e camas extra
Os berços e camas extra não estão disponíveis nesta propriedade.
Restrição de idade
A idade mínima para fazer o check-in é de 18
Animais de estimação
Animais de estimação: não admitidos.
Dinheiro Hop Inn Hotel Tomas Morato Quezon City aceita estes cartões e reserva-se o direito de reter um valor temporariamente no seu cartão antes da chegada.
PormenoresInformações importantes para os clientes desta propriedade
The property is following strict COVID-19 protocols for everyone's safety.
In line with the DOT Advisory No. 16 s. 2021 or the Operational Guidelines on Tourism-related Activities for the Implementation of the Alert Levels System for Covid-19, please take note of the following policies and restrictions during MGCQ: Alert level 2 starting February 1, 2022 until further notice:
1. Permitted Guests
In compliance with the updated guidelines from the Department of Tourism, Hop Inn Hotel Tomas Morato may accommodate the following guests under Modified General Community Quarantine (MGCQ): Alert Level 2
• Staycation
• Business Guests
• Authorized People Outside of Residence (APOR) except Health and emergency frontline services personnel
• Long- staying guests
• Locally Stranded Individual
• Participants in Essential Meetings and Social Events as defined under DOT-DTI JMC 2021-001
Special Note: Please be advised that Hop Inn Hotel Tomas Morato is only DOT-accredited (Department of Tourism), and not BOQ-accredited; thus, Health and emergency frontline services personnel (e.g., Doctors, nurses, medical technologists, etc.) cannot be accommodated for the time being.
2. Guest Requirements
A. Staycation / Leisure Guests
• All guests must be fully vaccinated. (Fully vaccinated means: two (2) weeks should have already passed after the 2nd dose)
• Each guest will be required to provide 1 valid government ID along with their vaccination cards. Full details of the 1st and 2nd dose must be shown (i.e date, brand, lot number, and signature).
• Guests below 18 years old shall be required to present swab or saliva-based RT-PCR test conducted within forty-eight (48) hours prior to check-in. Negative result must be presented upon arrival at the hotel.
• Each room can accommodate a maximum of 2 adults and 1 child only.
• Note: Guests coming from Areas under Granular Lockdown, Alert level 5, and those under mandatory quarantine are NOT ALLOWED to check-in
B. Business Guests
Guests whose travel is solely for the purpose of work or business in the interest of their employer or company are required to present any two (1) of the following documents upon check-in:
• Current Company ID
• Endorsement Letter from the company
• Appointment letter or similar to prove nature of travel
• DTI Certificate of Registration
• SEC Business Registration
C. Authorized People Outside of Residence (APOR) APOR guests are required to present relevant documents as applicable. APOR includes the following:
• Government officials and government frontline personnel
• Duly authorized humanitarian assistance actors
• People traveling for humanitarian reasons
• People going to the airport for travel abroad
• Stranded passengers looking for hotels
• Anyone crossing zones for work or business permitted in the zone, and going back home
3. Room Occupancy
All rooms are good for one guest only. In case of two-person, guest sharing a room must both be fully vaccinated. All guest must be registered, and must present 1 valid government ID together with the vaccination card during check in. Kindly present at least one ID of the following per person/guest:
• UMID
• Driver’s License
• Barangay ID/Certificate
• Voters ID
• TIN ID
4. Health and Safety Measures
In line with the Inter-Agency Task Force (IATF) protocols to reduce risk of transmission of COVID-19, housekeeping services are limited in any community quarantine status.
A. Guest Arrival Protocols
• No Face Mask, No Entry Policy
• Contact tracing – Guests are required to provide information for health declaration and contact tracing purposes
B. Safety Features
• Staff follows all safety protocols as directed by local authorities
• Hand sanitizers in guest accommodations and key areas
• Process in place to check health of guests
• First aid kit available
• Sanitary kit provided in guest accommodations
C. Physical Distancing
• Cashless payments highly encouraged
• Physical distancing rules followed
• Screens or physical barriers placed between staff and guests in appropriate areas
• Single-room air conditioning for guest accommodations (all rooms)
D. Cleanliness and Disinfection
• Use of cleaning chemicals that are effective against Coronavirus
• Linens, towels, and laundry washed in accordance with local authority guidelines
• Guest accommodations are disinfected between stays
• Guest accommodations are sealed after cleaning
• Hand sanitizers (at public areas)
E. Food and Drink Safety
• Food is safely delivered to guest accommodations
• Delivered food is securely covered
No momento do check-in, os hóspedes deverão apresentar um documento de identificação com fotografia e um cartão de crédito. Por favor, observe que todos os Pedidos Especiais estão sujeitos à disponibilidade e que poderão acarretar custos adicionais.
O estacionamento está sujeito à disponibilidade pois os lugares são limitados.
Em resposta ao Coronavírus (COVID-19), este alojamento está a tomar medidas de segurança e higienização adicionais.
Devido ao Coronavírus (COVID-19), por favor, garanta que está a reservar esta propriedade apenas se cumpre as diretrizes governamentais do destino, incluindo mas não se limitando ao propósito da viagem e ao tamanho máximo do grupo.
Devido ao Coronavírus (COVID-19), o uso de máscara é obrigatório em todas as áreas comuns interiores.
Informação legal
Questões Frequentes sobre Hop Inn Hotel Tomas Morato Quezon City
-
Os preços em Hop Inn Hotel Tomas Morato Quezon City podem variar de acordo com os parâmetros da sua estadia (ex.: as datas que seleciona, as condições do hotel, entre outros). Insira as suas datas e consulte os preços.
-
Em Hop Inn Hotel Tomas Morato Quezon City, o check-in é a partir das 14:00 e o check-out até às 12:00.
-
As opções de quarto em Hop Inn Hotel Tomas Morato Quezon City incluem:
- Duplo
- Twin
-
Hop Inn Hotel Tomas Morato Quezon City disponibiliza as seguintes atividades/serviços (podem-se aplicar custos):
-
Hop Inn Hotel Tomas Morato Quezon City fica a 7 km do centro de Manila. Todas as distâncias são medidas em linhas retas. As atuais distâncias de viagem podem variar.